Mozogni újra jó!
Életmódtanácsok, tornagyakorlatok izmaink, ízületeink védelmére.
Letölthető füzet tornagyakorlatokkal
E füzetünkkel hasznos tippeket kívánunk adni mindazoknak, akik valamilyen ízületi problémában szenvednek, de célunk ugyanúgy a megelőzés fontosságának hirdetése is.
Gyógytornagyakorlatok
Jó tanácsok, melyekkel megkönnyíthetjük mindennapjainkat, hisz csak egy életünk van!
Gerincet átmozgató gyakorlatok
Ülő helyzetben húzzuk ki magunkat, tegyük a bal kezünket a jobb térdre, a jobb kezünkkel pedig karoljuk át a szék háttámláját. Mély belégzés után, kilégzés közben végezzünk törzscsavart.
Letöltöm
Bokát átmozgató gyakorlatok
Álljunk kis terpeszbe, figyeljünk arra, hogy a testsúly egyformán legyen elosztva. Végezzünk billegő mozgást váltott lábfejjel, majd sarkainkat emeljük fel a talajról.
Letöltöm
Térdet átmozgató gyakorlatok
Az asztal szélén vagy stabil szék támláján támaszkodva, a comb vízszintes helyzetéig ereszkedjünk guggolásba, majd a támaszt elengedve kezünket lassan tegyük csípőre és emelkedjünk vissza a kiinduló helyzetbe.
Letöltöm
Csuklót átmozgató gyakorlatok
Üljünk egyenesen az asztallal szemben, támasszuk a két alkarunkat az asztalra. Először egyszerre, majd váltva emeljük fel a kézfejünket úgy, hogy a csuklónk és az alkarunk az asztalon marad. Összekulcsolt ujjakkal végezzünk folyamatos csuklókörzést.
Letöltöm